välkommen till jönköping , det du inte vet om díg själv vet alla andra !

jag har inget imot kissie , men jag stör mig så jävla mycket på att alla vill va som henne ,
när hon började med sims 3 så började alla andra med det också ,
& de tär många som försöver va som henne , & det är sorligt , att man inte kan va sig själv ,
man kanske är oskäker på sig själv , & inte vågar vissa vem man är ,
men jag säger bara en sak det är bättre & vissar vem man är , för dom som gilalr dig för den du är äkta vänner !
om du inte är dig själv & försöker passa in & dom inte accepterar dig för den du är , så är dom intge äkta ! ,
jag vill bara säga detta , för jag tycker det är så sorligt att man inte vågar vissa sig själv , vem man igentligen är !
jag har själv varit den blyga tjejen som inte våga vissa vem jag igentligen va , för vad jag en gjorde så va det alltid något fel på mig , jag va den tjejen som hade bara en kompis ,
det va då min mamma hjälpte mig med allt , hon tog fram den riktiga annelie , hon gjorde att jag blev starkade & inte tog åt mig allt alla sa till mig , att jag vågade säga ifrån ,  & det är jag glad för !!
så om jag vore er skulle jag visa vem jag va & vara stot över vem man igentligen är :) ,
pusspuss , :*

älskar min mamma sjukt mycket ! <3


Kommentarer
Postat av: becka,

hahahahha, älskling. jag tror faktiskt inte kissie var först med sims 3 . bäst är du (L)

2009-06-22 @ 23:01:33
URL: http://rebeckaborrespang.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0