Söndag

hejhej :D
kom nyss ut från duchen ,
jag orkar inte göra så mycket ida ,har typ as ont i huvudet
& jag kommer typ bara ligga i min säng , om någob vill göra mig sälskap så kom bara :D hah
i mån ska ajg va med fia <3 va ett tag sen nu

i går va det skojskoj , va ju hos dom , sen efter vi hade fikar & skit så åkt mamma & pappa hem
jag elisa jonte & millan hyrde en film & köpite godis det typ typ 2timmar att hya film hahahha ,
ingen anning om vad filmen heter men den va rolig :D sen körde jonte hem mig , typ klockan 3

nu hinner jag inte skriva mer ska fixa mig lite sen ska jag ner till stan & träffa ida älsklign som jag har saknat så mycket !! <3
sen får vi se vad som händer :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0