tisdag .

vill bara säga att jag lever !
har inte skrivit på några dagar , har inte orkat & inte haft tid till det , i går va det en underbar dag ,
träffade adam en stund gick en liten promenad & pratade lite sen sms ida älskling & frågade mig om jag ville ut med henne och det är ju klat att man vill liksom !! <3 så vi gick en promenad pratade allt från himmel till jord ! sen så gick vi till turk köpte lite godis & satte oss i solen & pratade & skrattade typ allt , asså tiden med ida är fan helt obeskrivligt !
hon får väden att bli perfekt även att den inte är det , men glömmer det svåra i livet , glömmer alla svåra stunder som fortfarande finns i huvudet ! men hon lyckas få bort dom ! , & jag älskar henne , men kan lite på henne till 110 % <3
sen träffade vi rasmus & martin också trevligttrevligt :) , sen kom det små ungar som vi lurade att dom skulle cykla till tandläkaren & tillbaka så skulle dom få köra lite moppe , haha :D
fyfan jag & ida dog av skratt ! <3 :D ,
 dom va för jävligt jobbiga ! haha ..

idag orkade jag inte med skolan så stannade hemma ! :)
sitter hemme & depper nu :D haha ,
väntar på att en speciel person ska sms mig :) ,
:P
men ska dra nu ring eller sms puss :*'


du får mig på bästa humör ! <3

Kommentarer
Postat av: idapida

åååh, annelie du är så sjukt jävla bra!

jag älskar dej honey

jag kan lita på dej helt klart sötnoooos <3

2009-06-02 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0