skolavslutning :D:D

hejhej vaknade klockan 6 natah sprang n i duschen & jag låg kvar lite sen sprang jag också upp hahah , sen fixade vi oss lite , klockan halv 9 skulle vi va där & det regnade , omg !! va där en stund , jag & natha fick panik hahah ,
när vi fick våra betyg så sprang jag & natha & rökte & öppnade dom hahhahah , men det va najs fan hahaha ,.
men fick sån panik , men fick bara ett ig & det va i matte , men det ska jag ju jobba upp på sommarskolan :)
efter jag hade varit i kyrkan så pkte vi till jonas skola han tog studenten :)  , iiih så jävla fin va han ! , & så jävla glad :D
hahahah , typ tog 100 kort , sen åka hem & ät massa jävla gott :D va fan as mätt den :O ,
fika& hela jävla köret ! sen så va jag me natha iih :D va hos tole han hade fest ,
sen när vi skulle hem asså jag döööör , mend et är fan min & nathas hemlighet , hahahah eller vad säger du ? :P
skringa i klack skor är inte våg sak :D hahahahah , <3
ååh juste träffade amanda som jag har saknat som faaaaaan :O ,
hon är varkligen underbar ,. saknar våran tid :( <3

men ni får ha det så bra :D , kommer lite bilder på min bros puss
p.s. tycker ni ska säga grattis till han :D


mina betyg med ite dom bästa men funkar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0