puss på dagen med ida <3

hejhej
i dag va jag med ida älskling . <3
hon följde med mig hem efter skolan sen gick vi ner till a6 lite
kollade lite efter skor till mig :) , men hittade dock inget , :(
ida hittade dåe tt linne från h&m , 50kr <3
älskar ! <3 hahah :D
ne sen efter det gick vi hem igen åt glass sen gick vi ut
sen efter ett tag såg gick vi till ida ,
rensade alla hennes kläder :D hahahahah
fyfan va kul det va <3 , sen låg vi på golvet & skrattade åt hennes kläder :D
AHAHAHAH, 4 st tröjer som hennes mamma hade köpt som hon inte hade tagit bort prislapparna på AHAHAHHA
inte använt någon gång AHAHAHAH,
det va sjuk kul , sen fick hon lite damp på allt möjligt AHAH ,
sen fixade hon ett par byxer till kort byxer , på henne blev dom as snygga :O
bara för hon är så jävla smal :O !!!
men älsakr henne endå :) hahha
sen kom natha så dampade vi typ sönder "flum"
sen sov natha hos mig !<3
as kul dag , helt underbar träffade älsklingarna ! <3
men ska dra nu pusspuss :** <3



Kommentarer
Postat av: nathaa'

love you bestiifriend<3

2009-06-04 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0