nu är jag hemma , :D

hejhej , nu ska jag berätta om helgen :) , i fredags så fyllde min bror 20 , GRATTIIIIIIIIS till han ! ,
sen efter skolan så fick jag sitta kvar & göra ett so prov typ ,. & jag gick g i so nu som slut betyg :D asså ni fattar inte hur glad jag är :D hahah <3 , ajja sen efter det sprang jag typ hem för att hinna packa hahaha , åt lite mat & packade lite så & sa grattis till min bror sen kom yonna & dom , & sen hejdå till familjen sen åka , det tog nästan en timme att åka ditt , stugan låg typ i ulricehamn , sen när vi kom ditt , asså det va fan sjuk fint :O , men det va fan mitt ute i ingen stans :O hahaha .. vi orkade fan itne gör något den dagen det ända va vi orkade va att kollade på film så vid kollade på 2 - 3 filmer :) , as mysigt , sen typ klockan 12 gick vi ut & tog med oss täcke & allt & la osss i gräset & rökte lite & kollad epå stjärnorna , så jävla mysigt va det :) , sen typ pratade vi om allt & då menar jag allt hahaha ,
i lördags vaknade vi typ 11 , :O haha as tidigt , men tog en första cigg sen så åt vi lita mat & kollade på oliver twist som gick på tvin hahah , fick damp på att det inte fanns någon täckning där ute så jag gick runt i hela huset & letade efter det hahaha , sen så fixade vi oss lite & cyklade ner till sjön & sen började så hoppade vi i båten & så satt vi med varsitt paraply hahaha , & med cigg i handen hahaha , dom som såg oss borde trott att vi va dummaihuvudet eller nåt , hahaha , sen typ stannade vi på en anna plats för att hälsa på hästarna haahha :D , as mysiga va dom ! <3 , typ älsk :D hahaha , ne sen när vi skulle sätta oss i båten va det ett par andra killar som satt i en annan båt & fiskade ahahaha , som ba öh tjejer har ni tändare ? , va ba; ah  ? , så typ kom dom & dom va typ 30 bast eller nåt hahaha , dom ba ; eeh vi har glömt våra cigg i bilen där borta , , va ba ; hahaha okejj , ( dom kom från polen pratade inte så bra svenska AHAHAHAH , )  dom sa , föriskälvete , AHAHAH asså fan va vi skrattade åt det , han skulle säga förihelvete , hahahaha ,
finnast ! <3 , sen dom ba , vill ni ha öl ? , va ba ; okej typ hahah . dom ba as vid den röda bilen finns det så vi åkte ditt , va ba ; hahaha okejj men det är ju på andra sidan av sjön :O hahah , dom ba ah :D , AHHAHA.´sen när vi va framme så gick vi öl men den smakade ju skit , haha , usch äckliga öl :D ! ne det är bara yonna & jag som vet vad som hände :D haha
sen åkte vi ut med våran båt & vi fick låna deras fiske spö & så fiskade vi hahahhaha , det gick så bra asså ! ,
annelie fiska nejnej , det funkar inte :D AHAHAH, men dom fick uppjävla massa fisk :O , så jävla äckligt !!
hahaha  menmen vi fick 4 öl :D hahha , <3 , fast dom smakade skit , :D , & vi fick lite fisk av dom , & yonna rörde dom :O asså fyfan , hur kan man :O ? , ne jag håller mig så långt bora som möjligt !! sen när vi kom hem så låt det en as stor spindel & jag får ju sån jövla panik på spindlar asså seriöst , så jävla äckligt med små kryp !! , men jag rörde den inte iallfall sprang upåp till övervåningen , hahah , sen kollade vi på film & åt pockorn :) , mums , hahah men åt inte mycket orkade fan inte mer sen :P , vi kollad epå en filk till klockan 1 , sen va vi så jälvla trötta så vi la oss i sängen & lyssnade på depp musik & tänkte på typ allt , typ rensa tankarna lite :) ,
sen vaknade vi tog en morgon cigg , & jag drömmde att min mamma dog & jag stod & grät i en killes ´famn nemnet säger jag inte :P hahah , <3 hemligt <3 , sen städade vi lite sen gick vi ut & la oss i solen & chillade lite innan vi skulle åka ,
& nu är man då hemma , :( vill tillbaka ! <3 ne men det va jälvligt skönt att komma bort från jönköping !
& vi hade roligast ! <3 , en av dom börsta helgerna ! <3

älsakr dig yonna , <3 här kommer lite bilder som vi bjuder på hahahah ,

annelie posarN som fiskar AHAHAHHA:D

hahahaha erkänn fin båt dom hade :D ahahahaha ,

han med röd jacka han kunde fan inte röka AHAHAHHA, den blev typ helt blöt & allt AHAHAH,
fyfan , asså vi dog fan av det ! , det va så jävla kul ! :D hahahah


vi bjuder fan på alla fina bilder :D hahah , <3

har skrivit lite fel här & där men jag orkar fan inte ändra det :D <3
men ha det bra puss så länge ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0