midsommar

ååh mid sommar i detta vädret , ååh va kul
jag vet fortfarande inte vad jag ska göra ,
det är fan tragiskt ! jag vill ut & ha kul typ fest , men alla åker
bort eller är hos sin familj hur kul kan det va ? :P hahahah
om man är med familjen så blir det helt lamt , ne usch
får väll se om någon kan & vill va med mig i kväll ,
hahaha , skriver mer sen :)




just för ett tag sen hyrde mamma filmen twilight & har aldrig sätt den förut ,
asså den va helt underbar ! <3 , älskar filmen & älskar han ! ,
sen när 2:an kommer ut ska vi kolla på den me ,
& jag har bestämmt mig för att köpa filmerna :D hahaha <3 ,
kan förså att alla älskar han ,
för innan när jag inte hade sätt den så typ tyckte alla att han va snygg  & jag tyckte han va as ful ,
men sen när man såg filmen så tycker man själv att han är snygg & helt underbar hahaha :D
så kan det va :D hahhaha
favorit filmer ; titanic & Twilight


Kommentarer
Postat av: linda

haha , jaaa men han är ju så söööt så man kan iknte tyvka hon är cp . världens snällaste katt :) hahha ...

men hoppas du får kul ikväll syrran <3 älskar dig ! o ta de nu lungt !!! .. pusspusss

2009-06-19 @ 16:34:58
URL: http://lindasvenningsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooh, twilght, just love it ! (L)

2009-06-21 @ 17:04:38
URL: http://aliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0