kvällen .

kvällen va undarbar :D ,
förs va jag hemma lite drack lite med en person :P
fixade mig lite sen stack jag iväg & träffade emelie & nice , underbara pesoner som gjorde min kväll perfekt !
sen träffade vi sara som vissade oss vägen till en fest på ekhagen ,
när vi kom ditt va det lite folk , typ as kul tog massa bilder , sen klockan 12 skulle vi typ till en annan fest
så vi typ sprang iväg gick in på en annan tomt hahahahahha
genom jävla massa buskar trodde jag skulle ramla ,
3 onyktra tjejer på klack skor genom gräs & buskar AHAHAHHA
asså jag döör , det va så jävla kul !! sen stod vi & liftade , kom en kille på cykel
men han hade ingen stans att köra oss på men han björd oss på en öl som smakade piss , haha
men emelie älskade den , sen hoppade vi på 2 till stan , sen så brog vi alldrig till festen :S hahha
ingen anning varför :D hahahhaa , så typ klockan halv2 så tog vi 1 hem hahahah pratade med en tjeje
om typ hamburgare & skit & jag & nico dog av skratt hahaha , asså livet! & hennes kille frågade vad vi hade tagit för något & han blev typ as arg HAHHHAHA, asså ni skulle se hans minn , AHHAAHHAHAomg !!
asså tro fan vi tog 300 bilder om inte mer fan , sen när vi gick av bussen stod det 3 killar & vi typ ropade på dom
& emelie sa något typ ska slå in era pannben eller nåt hahahahah kommer inte ihåg & dom sprang efter oss
AHHAHAHAH& vi sprang onyktra med klack skor & skrattade fan så mycket att vi itne orkade springa mer sen
AHAHAHAHHA så stod dom där & pratade med oss hahhaa , ba ; vad sa ni till oss ,
vi bara skrattade AHAHAH, & mitt löshår typ ramlade av så fick gå med det i handen HAHAHAH unda hur det såg ut :D AHHAHAHAHHA ,
kommer bilder i mån eller nåt !! <3
undarbara bilder :D , AHAHAHHA. <3
taaaaaaaack babiis för kvällen det har varit underbar ! <33
älsakr er , vi får festa mer i sommar ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0