just nu .

just nu tänker jag sluta röka eller jag ska trappa ner det till 3 cigg om dagen !
sen försöka sluta helt ! ska inte köpa cigg , det är helt slut nu , men om jag får så är det okej .
asså jag vill varkligen inte röka !
• Det luktar illa
• Sjukdomar
• Ingen gillar när folk röker
• Det kostar jävla massa pengar
• Många har döt av det
• Man bli beroeende & kan knappt sluta
• Dålig hud
• Fula naglar
• Fula tänder
• Dålig anderdräkt

i början när jag började röka tyckte jag det varkade coolt & så fest rökte jag sen blev jag fast vid det !
så jävla onödigt , ett stort misstag av mitt liv ! , men vad kan man göra nu ? ,
men nu ska jag varkligen ta tag i detta & försöka förbättra ! , kommer skriva mer sen hur det har gått ,
pappa & mamma störtar mig , efter som dom vet hur de tär , & dom vet att jag röker
pappa rökte för 15 år sen , mamma röker , syster röker , bror röker om han inte har snus , min andra bror johan röker
så dom vet ju liksom hur det är ,
jag fattar inte hur dom kan uppfinna något som försämrar någons liv ! , igentligen är det helt sjukt !
men folk gör väll allt nu för att få pengar ,
men önska mig lycka till ! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0