inget är som förr ....

hejhej :D
kom hem nu från syster min ! <33
vi kollade på film & myste lite , jag mamma & linda va det! ,
allt är så underbart när jag är vid er , ni gör så att man glömmer bort det dåliga , ni får mig alltis att skratta eller le !
fick ett linne av linda som inte passade henna & jag tyckte den va snygg :) kommer en bild på den i mån :P
orka inte lägga upp det nu :) ,
sen hennes katt är fan cp hahaha , hata katter dom är bara ivägen , ! & luktar bajs ! haha , ne usch på dom !
men i mån får jag fan ta & göra något , måste typ tränna sen hitta på något kul :) , för jag blir bara depp när ajg sitter inne , typ får ont i huvudet & hela kroppen så måste komm ut lite i mån :)
men nu ska jag ut & röka sen blir det väll sova , :P men vi hörs i mån ! <33
kommer skriva mer då & så lägger jag upp en bild på linnet & cp katten :D haha
pusspuss :*

p.s. HATA KATTER !  hahaha

Kommentarer
Postat av: Linda

va faaaan kallar du mina katter för cpiga!!!!!!

2009-06-19 @ 10:52:56
URL: http://lindasvenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0