faller du , faller jag ..

förlåt har varit dålig på att skriva men har varit fult upp


kopierat från fija,bilden är från dhw08 :*
 dreamhack - så jävla bäst  ( annan/andra bilder kommer sen)

dag 1
drog dit me ally & elina, så träffa vi maowiee(stavas?)
danne & sebastian från götene, vi umgicks väll mest
med dom alla dagarna, var faktiskt sjukt kul, för dt mesta ;d
kmr knappt ihåg va vi gjorde första dagen, typ ngt ah iaf.

dag2
drog upp me annelie elina & ally, träffa samma människor
+ jonas och daniel (: jonas helt sickad pojk, haha fyfan.
nivet dreamarenan, eller vafan dt va ;o värsta storbildskärm
ah erette kameragubben som filmar mig & elina, så vi kmr upp
på skärmsaken eller ;o kul att alla som satt där såg :( iaf,
sen var dt jumpstylea hela jävla kvällen utanför dh, så jääävla kul,
kunde typ ine sluta hoppa ;d <3 sen följde pojkarna oss hem typ.

dag3

drar upp me samma folk som dag 2. fast vi var bara utanför dh
hela dagen, typ shakeade loss i tältet / jumpstyleade ;d
typ hela kvällen ;d lärde oss massa skit, sen dt finaste raida statoil
vet inte hur mkt folk dt var, men sjukt mkt, jag & annelie paniken
skojjar inte, fyfiöan polisen dirr o sånt, cp;t iaf, sen träffa vi några till
göteborgare dreads & red kallade vi 2 av dom & eddie ;o asså
jag har nog aldrig frysit så mkt som jag gjorde den kvällen kl va typ 2,
iaf dom följde oss hem, omg jag skojjar inte, nu ska jag räkna upp allt
dom gjorde, dreads & red,
- ställer en sönder barnvagn mitt på vägen( jag trodde dt var en häst)
- hoppar ut ur en buske, så jag typ hyperventilerar
- red hoppar upp på en busskur och typ juckar mot taket,
- dreads och red blottar sina rövar på gatan för bilar
DAGENS HÖJDPUNKT ;
- dreads springer och slänger sig på rygg på en sån där gul låda me grus i, han landar AS PLATT asså, jag DOG av garv jag & elina, fyfan dagens.
- red hämtar en soptunna o typ rullar åt helvete?
- dreads & red tar sönder staket
- dom försöker sno en grävskoppa(stavas?)
- dom springer på alla biltaken
- dreads sparkar ner en varnings skylt grej.
ah sen var jag & elina tvugna & gå hem till henne för vi skulle sova hos henne, så typ låg vi i sängen och hade värsta asgarvet, helt sjukt.
orkar inte berätta mer nu, puss (L)


har inte haft tid att skriva så jag kompierade från fia , <3 ,
men dagarna med er tjejer har varit underbara ! <33
älskar er <33


saknar alla er som vi träffade på dh ! <3


Kommentarer
Postat av: Elina <3

haha seriöst bästa dagarna :D (L)

saknar fan sönder :(

2009-06-18 @ 03:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0