snart åker jag

hejhej ,
nu sitter jag här med fia ,
vi har varit med adam , har även träffat ida som är så jävla mycket saknad !
så det va skönt att träffa henne ! , ¨
har inte mått så jävla bra dom sista dagarna , & nu blir det bara sämre & sämre
så i helgen åkter jag bort , 15 timmar härifrån !!
kommer inte skriva på ungeför 2 veckor ,
kommer bli fett gött , 
men ni får klara er ! , kommer skrive när jag kommer hem , om jag orkar !!!!
kommer åka ditt för att få mer krafter , ! om det går men ska försöka glömma bort allt
kommer sakna många personer dock ! :(
& jag saknar natha sjukt mycket har fan inte träffat hene på as länge :'( ,


kommer aldrig glömma den tiden jag hade med dig även att den inte va lång dock men allt va undarbart :'(
ditt leende ditt skratt din personlighet ! 
men livet är väll så här ?
 men det ända jag tänker på är dig :'(



 


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, Tack så mycket!

2009-07-02 @ 01:36:59
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

tack så jättemycket :]

2009-07-02 @ 09:24:06
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: idajönsson

du är sjukkt saknad du med!

vi får verkligen ta och va när du kommer hem <3

jag vet att du klarar detta.

jag älskar dej annelie nygren (a)

2009-07-02 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0