hos jossan :)

hejhej :D 
i dag vaknade jag klockan 3 ahha ,
cp trött menmen , sen fixade jag mig & så kom pontus , ville & en till , haha ni r fan cp
sen satt jag vid datan & dom gick sen kom martin en sväng sa hej o så :)
sen typ träffade jhag yonna för hon sklulle lämna en kjol till mig so jag glömde hos henne :P
sen körde dom mig till jossan , så nu sitter vi här & sen kom goriel , haha :D
& nu dör vi !!!! får daaaaaaaaaaaaaaaaaaamp ! på en kiille just nu !ahah asså ni fattar fan inte !!
inte mitt liv !! asså jag orkar fna inte mer ,. :D:D
ajja vi hörs sen ska sova här med :) gott fan ! :D
röööööööööööv ses puss ! <33

Kommentarer
Postat av: yonna

Jo tyvärr så är de det.

2009-07-23 @ 23:43:13
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0