hemma nu ! :D , i norrland

dag 1 måndag ,

vaknade klockan 5 sen fixade lite sen åkte vi klockan 6 , somnade i bilden dirr haha , vaknade sen när vi skulle fika lite sen så somnade jag igen va framme hos en av pappas släkt klockan 6 på kvällen så åt va lite mat sen typ pratade dom om massa haha as tråkit :O , sen sov vi där,

dag 2 Tisdag ,

gick upp klockan halv 7 , åt massa frukost typ värsta hotell frukost haha , sen åkte vi .

somnade igen hahaha , vaknade när vi va framme hos några som också är pappas släkt , typ as gamla :O hhahaaa , hata sånna för dom är så jävla tråkiga haha , dom fixade lite mat till oss haha, sen efter det så pratade dom asså jag trode jag skulle somna eller nåt :O ahaha , vi satt där i 3 tmmar så klockan va 3 sen började vi åka igen , somnade då också , sen så klockan 6 så va vi framme där vi tog in på ett motell :S hahaha , as fattit , gillade det inte alls haha , så vi hade köpt godis & så duschade vi lite & kollade på en tv som vi hade på rumet , sen gick vi & la oss !

dag 3 onsdag ,

vaknade klockan 7 fick frukos där som inte alls va god ! tog bara en macka ,

så fick vi betala för det me :O , hahah helt sjukt tycker jag då , men ah , man fick betala 50 kr , hur mycekt eller lite man tog :S , så det va den dyraste mackan jag har ätis hahaha , menmen . sen chekade ut klockan 10 , så började vi åka runt lite , va lite inne i stan & så åkte vi till någon utsikt as fint , !! sen så köpte jag ett läppstift som va rosa :D haha , as fint ! , asså vi åkte lite hit & dit ! haah , kollade runt & så , asså allt är fint emn det är inget spicielt , !

men sen klockan 6 så hittade vi ett as fint ställe där man kan typ göra allt seriöst as fint :O , jag typ älskar ! , vi hyrde en liten stuga , & så finns havet precis intill & så finns det ett badhus & minigols & bowling & spel & lekplats för barn & allt de tär innomhus & så finns det as stort lekplats utomhus & kamping & gocart asså massa jävla skit haha, nära till stan med & gokartfins det med haha gööt som fan , :D finns lite killar med :P det får man fan inte glömma :P hahahah , ajja här är det gött som fan hoppas bara vi inte byter ställe det ska jag se till iallfall ! :P haha , men fan saknar alla hamma :'( , borta bra men hemma bäst !! men vi stannar senast till söndag !

& nu sitter jag i vår lilla stuga & mamma & pappa är & handlar lite mat & gottgot :P haha

sen när dom kom hem så åt vi tacos mums haha :D , sen skulle jag diska :O , den dan jag gör det , haha , så pappa fick göra det , sen efter det hyrde vi cyklar & cyklade om kring hahahah as jobbigt , mamma satt & latade sig , asså det va 2 som fick trampa & en som fixk chilla ,

sen fixk ajg chilla fan hahaha , göttgött , pappa blev fan svetig hahaa , ajja , sen efter det gick vu & kollade lite runt typ gcik vid havet & tog kort & lite så , & nu ska vi typ sova hahah , klockan är fan bara 23 :O , brukar fan aldrig sova såhär tidigt fast vi ska nog läsa lite & så :( , Tråååååk !

ajja komemr upp tidigt i mån så vi hinner göra lite kul , haha :D , ajja pusspuss ska väll läsa min lilla tinging som mamma har köpt till mig :P hahah , ha det så bra puss ! <3

dag 4 Torsdag ,

vaknade klockan 11 typ as gött mamma & pappa gick upp lite tidigare haha , men dom låt mig sova :D sen åt jag lite frukost & sen låg vi alla i sängen & pratade typ hahaha , typ helt lamt :D , sen åkte vi till stan & handlade en bekini till mig :P ,helt okej , men behöver varkligen en bekini :O , haha , sen så när vi kom hem så badade vi i badhuset som är precis brevid oss :P , fast sdet va as byrt :O , typ 420 kr för tre personer , sen typ va vi där till klockan 6 gick hem & gjorde mat , sen så kolalde vi runt på någon marknad här också , typ as fula kläder såg största fjortisen med hahaha , as ful va hon ! :O , sen så klocka n 9 så åkte vi & hyrde film för att det blev dåligt väder för att göra något , piss regn ! , filmen va sämst haha , den heter ; killshot . tyckte den va as dålig ! haha , men nu ska jag ta bort mitt sminka sen ska jag sova :P pusspuss :**

dag 5 Fredag ,

hejhej , gick upp klockan 10 , åt fruksot sen så gick jag & mamma o fixade oss lite sen åkte vi i väg , typ somnade i bilen för vi åkte typ as långt hhaha , vi åkt till ....... , asså det va fan as fint , :O för dom som itne vet vad det är så är det typ massa en stor ström med vatten då haha , asså det är svårt att förklara med va as fint kommer bilder där under sen , så får ni se :P ,

vi va där ett tag sen så fick vi smaka på ren hjärta :O , haha asså det va fan läskit med asså det va helt okej , asså det va ju inte det goaste jag har smakat det va ju lite anolunda haha , sen åkte vi hem somnade igen :O hahahaha , så tog mamma ett kort när jag låg & sov hahaha såg inte så fint ut :D AHAHHA, menmen , typ as gött att sova i bilen :D , sen kom vi hem lagade lite mat , smakadet piss hhahaha , ne förlåt mamma , men det gick & äta men ah , inte det bästa , här är det typ svårt att göra mat för det finns bara en platta som man kan laga på & så gjorde hon någon sås som en av pappas släktingar har gjort som hon tyckte smakade gott men inte jag typ hatade den haha , schh :D , menmen kan ju inte gilla allt ! :P

sen gick mamma & pappa o la sig & somnade , men jag kan inte somna nu är typ as pig för jag drack en pk nyss för att typ vakna hahaha , så nu sitter jag & skriver lite , fast har ju inget internet fan :'( , sen vet jag inte vad vi ska göra det märker vi :D , ska iallfall bada i havet i dag eller i mån innan vi åket det är fan ett måste :D haha ,

sen så på kvällen gick vi & fikade på ett kafe som ligger här med mysigt vi satt där i 3 timmar :O , as mysigt typ snackade massa , typ aldrig pratat med mina föräldrar så mycket som då , sen började det regna igen :( , så vi gick hem & spelade lite kort , haha , jag vann hela tiden haha :DDD , sen gick vi & la oss klockan 1 , & klockan 04:37 knackade det på vårqat fönsker & fan va arg jag belv hahahah , det va en tjej som frågade oss om dom fick låna våran kortlek hhahah , jag hade bara lust att gå ut & smäla till henne hahaha , asså man sover vid den tiden & sen hade dom as hög mucik så jag & mamma kunde int4e sova , fick panik , hahahaha , men sen stängde dom av den & då somnade vi igen haha , tur för dom ! , haha

dag 6 lördag ,

gick upp klockan 10 , gick ner till havet för det va soligt & så solade vi lite men det blåste lite men vi badade i havet iallfall :D as gött sen gick vi hem solade lite där , vi somnade mitt i solen vaknade klockan 2 , & gjorde lite lätt mat , sen duschade vi & fixade oss lite sen åkte mamma & pappa o handlade lite , sen så gick vi & spelade långgolf i mini format haha , as kul va det , vi spelade det 2 ggr sen efter det så gick vi hem & grilade as god mat fan :D , haha , helt klart den bästa maten denna veckan , :D hahaha , sen så gick jag ut & skulle prata med fia , & då satte jag mig på en sten ahha , sen kom det fram tre killar & vörjade prata med mig , deras dialekt hahahahaha , skönast , fia ville höra allt dom pratade om typ haha , men ah , sen så typ ville fia prata med en av killarna , hah helt cp men dom va roliga men lite anolunda typ , dom trodde jag va 93 :S , alltid kul att höra att man ser äldre ut :) , sen så typ gick vi till en av deras husbil satt där & lufadehahah , fick sitta lite vid datan iallafall dom hade internet haha :D , alltid kul , men sen skulle dom gå till baren asså en av dom va 17 & dom andra va 15 , (94) & det va uppträdande , så det va darför dom ville ditt men det ville inte jag , jag orkade inte va med dom mer sen typ dom va lite jobbiga ahahaha , schh , så jag gick hem men dom ville att jag skulle med men nejnej , :D haha , sen när jag va i vår stuga ringde dom typ 100 ggr fan as jobigt hahaha , :D men de4t va lite kul :P , sen gick vi & la oss ahahah , klockan va typ 1

dag 7 söndag ,

vaknade klockan 7 , tog på mig kläder & gick in i bilen och somnade medans mamma & pappa städade stugan & packade ihop alla saker , jag tänker aldrig städa ahhaha , usch :D , men mitt rum funkar att städa men endå :D , men ah , sen så fick dom komma & kolla om det va bra annars måste man betala 600 kr :O , sjukt ! hhahah , ajja sen så åkte vi , efter ett tag så stannade vi hos en av pappas släktingar jag &mamma har aldrig träffat dom förut , så det va kul , först fick vi fika sen mat ahha :D , det va got fan :D sen kollade vi runt lite , för i ett hus precis vid deras , asså dom äger det huset med men dom använde rinte det , det är mer skräp saker haha , men ah i det huset växte min farfar upp i när han va liten så det va lite kul att se , & min pappa brukade va där varje sommar & lite så när han va mindre & det va likte kul att se & så & det va väldirg fint där & så ! , men hon som bodde där , asså hon va uppe i 100 hela tiden , omg säger jag ara hahah , hon va lite jobbig haha , men dom va ju trevliga & så :) , sen åkte4 vi igen & vi kommer typ hem ca klockan 8 på morgonen :) , <3

hejdå , <3333


asså vi är inte helt normala hahah

erkänn söta :D

min  nya bikini :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos annelie saknar dig!

2009-07-22 @ 18:45:01
URL: http://allyelina.blogg.se/
Postat av: anastasia

söt du är, & as fin bikini :)

2009-07-22 @ 18:52:08
URL: http://aanastasiazacharoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0