HALMASTAAAAAAAAAAD!

I tisdags vaknade vi i husvagnen, chillade hela dagen & sedan stack vi ut & träffade lucas ludde m.fl (:
dom var ju rätt påverkade så när vi hade varit vid havet skulle vi dra oss in mot kiosken då typ ludde "råkade" sparka ner ens brevlåda, gubben som bodde där kom ut & var skiiit förbannad, dt blev värsta livet & gubben gav ludde en sån jävla box i ansiktet.. asså dt var helt sjukt, vi ville nte vara där o se på & allt så jag lucas tjej & fia drog oss, sen gjorde vi inte så mkt mer,

onsdags drog vi till fias syster i varberg, var där hela eftermiddan (: & sen drog vi hem, cyklade till havet & träffade jonna & hennes polare (: satt & chillade med dom & träffade lite nytt folk, & sen drog vi bort t kiosken & träffade lucas m.fl en stund, vi gjorde väll nte så mkt snackade & så, sen drog vi hooome,

idag torsdag, så drog vi in till staaaan med fias föräldrar, katta & gittan ;p haha, fia hittade ett kors till sitt halsband (: och sen gick vi runt lite & så, köpte en muunk, gott. (; sen ikv så cyklade vi ner till havet, där dt blåste som fan, vi tog massa fina kort, som kommer upp på bloggen sen eftersom jag inte har med mig min usb sladd ;/ menmen, nu chillar vi & vi kanske ska dra ut en stund sen & se vad som händer (: pussss.

imon blir det danmaaarkkk (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0