Fredag , åker i natt ! <3

hejhej , i dag vaknade jag hos fia älskling ,
i onsdag åkt4e jag till liseberg med min älskade syster & hennes 2 kompisar ,
allt va underbart , så jävla kul va allt , & vi hade massa sol , as gött fan , vi åkte allt & den nya med men den va inte så myck :/ , finns mycket bättre ! <3
& i går så va jag med fia & ally , vi typ va hemma hos fia typ chillade där själva hemma också as gött , kollade på skräck film , sen blev det emo stund hahahah , typ alla tre saknade en person & har livit sårad typ , haha , & massa jävla rök paus hahahah , rökte nog ett packet i går sen klockan 5 :D hahahahah , går itne så bra att sluta just nu när man saknar en person så jävla mycket att man gråter varje dag ! , :(
menmen sånt är livet !! ,
sen så spelade fia girat & så sjöng vi asså så jävla mysig , sen så typ pratade vi asså ni gör allt så jävla underbart & jag älskar er sjukt mycket !! , ni finns där när man mår som sämst ! <3 , & vi har varit med om samma sak , så ni vet liksom hur det känns ! <3 , sen så lyssnade vi ppå musik & kliade varandra på rygen hahaha , as skönt :O hahaha ,
sen somnade fan jag :O hahahha , klockan kanske va 4 eller nåt :O , haha sen väkte ally mig klockan 7 , hon ba jag är rök sugen jag ba va fan haha, första taknen va dig , :(
sen gick vi ut & rökte , så dock att dom hade skrivit massa saker på mina ben AHAHAHAHAHAHHAHA  jag ba va fan ,
har ni skriit i ansiktet med :O hahaha , ally ba ; nej så elak är vi inte :D AHAH , 
asså mina ben asså det sod allt typ :D hAHAHAHAHAH , det gick iallfall bort när jag duschade nyss :D bra fan hahaha ,
dom hade antagligen varit upp hela natten men jag orkade int4 det somnade av trårana , :(
men sen gick jag hem klockan 9 för dom skulle till en kyska , antonia konfirmera sig , :) 
sen nu ska jag väll packa , sen kommer issa hit en stund :)
sen ska jag fira mammiiii fyller år i dag :D Grattiiiiiiiiis <3
sen blir det ally & fia igen innan jag åker :) <3
kommer sakna dom så sjukt jävla mycket :(
rip min kamera :'(


men fuck it , hur ska jag någonsin glömma dig ?


Kommentarer
Postat av: Ally

finaste dagen igår , älskar dig mest annelie och du vet att jga finns i alla lägen<3

2009-07-05 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0