feeeeezzzt

igår vaknade jag upp hos josefine, sofias kusin (: efter en stund där så kom fias pappa & hämtade mig & fia & dom skjutssade(stavas?) hem mig & sedan vid ungefär halv 5 kom fia upp t mig, vi började fixa oss t festen vi skulle dra på och vi gick t adam & böt om där pga några anledningar, haha, sedan stack vi ner till esplanaden & träffade pontus, robin, m.fl, trevlishhh sen tog vi 1;an med alla dom t östracentrum där vi skulle byta buss & hålla på för att vi någonsin skulle komma fram till norrahammar -.-, tog sin tid kan man ju säga.. iaf, medans vi väntade på bussen drog vi in t mc, käkade lite & så, sen var dt vandra tillbaka till bussen, när vi tillslut kom fram t norrahammar var dt bara att hitta festen, och dt gjorde vi, eftersom dt inte var så planerat direkt att vi skulle dit så blev dt nästan inget drickande, men dt var sjukt nice ändå liksom, men dt kunde ju varit bättre kanske..? aja vad vet jag, vi kom dit ganska sent så dt  blev inte sådär jätte lång stund där, vid ca 01;00 fick jag & fia skjuts (vet fortfarande inte hur dt stavas) hem av yonnas pappa, gott (: eftersom vi hade lämnat våra saker hos adam var vi tvugna & träffa honom med, så vid halv 3 drog vi ut & träffade han en stund, sen när vi kom tillbaka och skulle öppna dörren så hade såklart min bror jonas kommit hem undertiden vi var ute och träffade adam, så han hade låst ytterdörren och jag hade inga nycklar, mina föräldrar sov.. jonas sov.. vi visste inte direkt vad vi skulle göra, men fick ringa hemtelefonen & min morsa fick komma ner och öppna, haha lyckat (y)

idag blir dt väll mest chill hos mig, fia sover här, kanske josefine också får se hur dt blir (: men ha det, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0