fan...

fan va gott det kommer va att komma här ifrån !!

förlåt vad jag gjorde , ångrar det som faaaaaaan , asså jag menar det ! , jag har aldrig tänkt på den men efter det jacqueline sa så satt jag & tänkte på hur du kände det , asså förlåt !! , jag vill varkligen inte att det är så här , det är det sista jag vill !!!!!! , bara det kunde va som förr , FAAAAAAAAAN ! 

vad har jag gjort :'( , vill att alt ska va som förr ! , hoppas du kan förlåta mig ! ,
vill varkligen va din vän om du vill va min !

du är så jävla underbar kommer ihgå våra minnen du & jag ! , men vad hände med dom :'(
SAKNAR FAN DIG , kan fan inte fatta vad jag har gjort dig :'( , asså just nu mår jag piss , för vad jag har gjort dig
jag tänkte fan inte ! :'( , snälla kom tillbaka ! ,
du är underbar & jag behöver dig , har märkt det på dom sista dagaran :'( ,
fyfan , älskar dig ! , & jag hoppas du förlåter mig! ,
vill ha dig på min sida ! <3

ni som inte vet vad det handlar om fråga inte !!!


ELIN JAG BEHÖVER DIG !!! <3


Kommentarer
Postat av: yonna

prata med mig <3

2009-07-13 @ 12:43:00
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0