en rolig söndag :D

hejhej , :D
idag vaknade jag av att ally dampade på mig för att hon va röksugen hahahaha , & vi hade inga cigg jag & fia va as trötta orkade fan itne gå upp ! sen åkte ally hem & vi låg fortfarande kvar i sängen haha :D
sen gick vi upp & åt frukost sen åkte fia hem & det regnade somfan , & sp duschade jag lite sen fixade mig sen kom fia & så gick vi & träffade adam & det oskade & regnade somfan så när jag kom hem så va jag helt jävla blät ,
så byta kläder & fixa mig sen kom pontus wille & dansken hit :D haha , as gott va det ,
vi kollade på film 2 st :D sen köpte dom pizza också & lite så asså det va fan livet :D <3 ,
asså söndagar brukar alltid bli tråkiga med det va inte denna :D , sen åkte dom hem typ vid halv 10 & typ då kom mina föräldrar hem -.- , jobbit ! asså det va så jävla bra när dom va borta , hahaha:D
sen så typ sms vi med dom & så , så kom dom tillbaka :D , as bra , så satt vi ute lite sen åkte vi bil & så åkte vi till mc & åt lite haha , sen körde vi hem fia & sen pajade bilen -.- haha , fan asså surt ! så viktors pappa kom :) ,<3
så det fixade sig :) , så jag fick gå hem från rosenlundsskolan inte för att det är så långt men ah :D , sen så smsade adam mig så träffade jag han lite , sen nu sitter jag här :D ,

& i veckan åker jag till halmstad :D men fias familj kommer bli as gott fan , :D
åker ju med älsklingen !<3 & fan asså iih ' blir as bra att åka bort lite <3333

men hejdå !§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0