fuck it , hur ska jag någonsin glömma dig

hejhej ,  i dag ringde aly mig klockan 2 typ va as trött eftersom jag vaknade klockan 7 på kvällen & somnade 4 på natten , men hon frågade om hon kunde komma , & klart hon får :) så kom hon & vi typ chillade sönder haha ,
typ gjorde inget ! kollade på tv , träffade en kille för att köpa cigg & sen köpte vi choklad haha gick hem till mig kollade på tv & satt vid datan , sen typ åkte hon hem klockan 18;17 bussen till june sen ta bussen 18;50 till gränna så surt hahah , :D men men , hon har cigg nu iallfall :D , & nu ska jag typ kolla på film om jag hittar någon bra :P ,
kommer skriva mer sen puss vi hörs :** <3



varför händer sånt som man inte vill ska hända ?
& för många gånger ! , livet är bara inte lätt ! , :(
faaaaaan för det !
allt hade bara varit så bra ! kommer inte glömma dig ! :(
det går bara inte hur mycket jag än vill så går det inte , :'(
men glad för din skull att du är lycklig utan mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0