19:08

hejhej :D , i dag vaknade jag klockan 1 eller mamma väkte mig :P
gick upp ringde natha & kollade om vi kunde va det kom lite saker ivägen men det
ska jag inte nämna i min blogg :)
satt just och läste lite bloggar & jag känner att jag vill göra om min design :)
men vet inte hur än , & jag kan inte sånt där lite tåkit men ah , så om någon vet några förslak & kan tänka sig
fixa lite , så säg bara till ! <3
& i dag komemr jossan & fia hem as bra fan :D , <33 ,
men vi får väll se om jag träffar natha idag men itne för att jag tro det men aja :(
har så kul sitter & typ försöker lära mig ett nyss prgram men fattar fan inget ,
& har fixat en bild bara för att jag hade tråkt :P , inte okej haha :D
juste träffade en i dag & fick lite pengar :O
asså cp :D , hahaha , aja tänker inte säga några namn & inte hur mycket eller ,
det va liksom lite för mycket än vad jag tänkte mig ;) <3
men tack iallfall ! <3
& nu ska jag ringa fia ser vart domär & när dom kommer hem fan :D <3
men vi hörs puss så länge ! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: thaha, iiknow! :D visst är den finfin?! <3

& jag saknar diig! §

2009-07-21 @ 22:12:34
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0