Måndag , ( Hej brunt hår :D )

Idag så började skolan "/ slut på lovet :'(
jag va inte taggad till att gå till skolan "/
Men jag & william gick tillsammans till skolan det va ju lite kul hahaha ,
förutom att jag gick & klagade på att skolan hade börjat :D hahaha
ajja skolan va rätt go ändå , först slöjd , sen so :'( hata so ! , sen hade vi matrast , sen matte :) gillar matte lite ! , sen svenska ! sen slutade vi :) , <3 sen kom jag hem så gick jag & la mig , sen vaknade jag typ efter en timme & då
va maten klar :) sen så bakade jag , cornfleks kaka :D så jävla goda , men dom är inte så nyttiga massa socker !
så man får inte äta för mycket av dom "( , ajja snart ska jag in & duscha ,
pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0