Grattis Elin ! <3

Grattis till min underbara Elin ! <3 Nu är fjortis tiden över för dig gumman :D & nu är du byxmyndig !! :D
& du får cykla utan hjälm ! iiih § ,
Du fattar inte hur mycekt du betyder för mig ! , asså du förstå mig på alla sätt ! de tär sjukt , jag är så jävla glad att du & jag blev vänner ! du & jag baby ! lämnar dig aldrig för du är en av dom vännerna som betyder mest , Du fattar inte hur bäst du är , så jävla underbar , så jävla söt , du har allt människa !  allt man kan önska sig ! allt man vill att en äkta vän ska ha ! , jag menar varkligen allt jag skriver , för du är så sjukt underbar ! <33 Man kan säga allt till dig utan att någon annan får reda på det , du är värd mer än bara guld unge ! <3 ÄLSKAR DIG ELIN ! <3




Kommentarer
Postat av: Vera

haha har ingen anning, fina bilder =D!

2009-02-20 @ 23:36:04
URL: http://bergstrooms.blogg.se/vera
Postat av: elinalstermark.

åh älskling, jag älskar dig sjukt mkt. vad som än händer, jag lovar. kom t mig imon! alltid kommer det vara vi, i vårt och torrt. TACK. <3

2009-02-21 @ 02:07:57
Postat av: Sofijah

GRATTIS TILL SÖTNÖTEN ELINTALSTERMARK !! <3

Hon gjorde lägret på topp :)<3

äslakr errrr

2009-02-21 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0