Underbar dag med iiiiida ! <3

Hallåhallå underbara dag ! <3
skolan va okejj , fukade väll ;D , <3 hahahha natha du är så smart ! seriöst , hon tappade bort sin mobil & hon typ letare & frågade alla om någon hade tagit den, hahah hon började också gråta :O , men liskom mobilen är ju hennes liv ! vi typ letade efter den & ringde den 100 ggr , sne när vi skulle gå till idrotten så fick jag sån panik så va tvungen att kolla i hennes skåp som hon sa att hon inte hade varit i för att hon har inget lås på skåpet , men jag kollade ändå , tro du inte då att den ligger där , HAHHAHAHAHAH ååg guuud ! seriöst panikpanik !!  ajja efter skolan följde ida med mig hem ! <3
vi sminkade oss lite & gick ner till a6 med jesper & william , vi åt på soya :O så jävla gott ! seriöst älskar maten !! <33 sen gick dom hem , dom skulle på hv , nördar hahha :D <3 ajja jag & ida gick runt lite ! jag köpta lite saker :) mysmys ! <33

lite saker jag köpte i dag :) <33



1 . Got2b smooth'n chic . Denna dekadenta lotion former , jämnar , kontroller flyga presentriklam & ger en fantastisk tyngdlös lyster & mjuhet. Skyddar mot skador från hest  styling & innerhåller en UV protectant . kostar 55 på åhlens biligare än på h&m :) <3
2.
IsaDora  mineral make - pu . Jag tycker den är bra den jämnar ut & blir bra matt resultat ! <3 kostar ungefär 160 kr på åhlens .
3. Trosor speats , kostar 70 kr på h&m , ha en sån bh darför köpte jag underkläderna nu :D <3
4. Vanligt linne från h&m kostar bara 50 kr (: <3
5. Garnier skin naturals . om du har torr eller känslig hy & säker en snabb , effektiv & mild daglig rengöring av ansiktet , ögon & läppar ! hur verkar produkten ; Huden regörs skonsamt tack vare rosextrakt & fuktbevarande ingredienser. Orenheter samt vattenlöslig & vattenfast make - up avlägsnas effetkiv . använder det morgon & kväll :) kostar 60 kr på åhlens ..
6.  Make - up brusch . Tycker den är bra för den är stor & len mot huden ! :) <3 kostade ungeför 60 kr


Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Tack så mycket ! :)

2009-02-25 @ 21:13:04
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Postat av: Bella..

1:an är ju helt klart en favorit! <3

2009-03-01 @ 02:33:13
URL: http://apieceofbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0