Onsdag :) <3 Rolig dag !

Idag skolan då :) först va det dansuppvisning i matsalen , alla 9;or dansade & skit & vi skulle sjunga men ne sen skulle vi inte det för att dom som skulle spela gitar va inte där i tid , ååh , dampa sönder ! vill ! <3 haha :D , ajja så vi fick hoppa över en lektion , göttmos fyfan :) , sen så hade vi matta prov , skrev på allt på a delen :) gick ganska bra :) <3 , men vi får väll se hur mycket rätt jag har :D hahah <3 , sen på elevensval så va det något konstigs man sullle göra på musiken , & då va man i grupper :D jag emelie & ida & 2 andra som jag inte vet vad dom heter hahaha :D ajjja det fanns 6 st grupper :D , alla fick mvg HAHHA <33 duktiga är vi :D <3 ajja efter skolan va jag med oliwer , ida , jonna & jonis :D vi kollade på en skräk film så jävla läskigt :D typ slog ida när jag blev rädd hahahah <3 , ida älskar dig ! <3 , sen typ kollade vi på e till film det va rolig , har sätt den innan :) <3  hahah äggskal! <3 , ajja det va fan rolig dag :D <3 taaaaaack för det ! <3 ida du äger alla ! <3 din plånbok i armen HAHAHAHHAHHA <3 , duktig ida ! <33 du är underbar ! <3 ÄLSKAR DIG !!! <33




iiiiiiida älskling §


Kommentarer
Postat av: ellan

sv; tack så mycket! :)

2009-02-25 @ 22:25:24
URL: http://elinstenlund.blogg.se/
Postat av: idaaaaajönsson ((:

annelienygren du är så jävla underbar, jag älskar dej!

2009-02-27 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0