Måndag ! jonna & Oliwer <3

Hejhej , skolan idag "/
skolan va rolig! <3 Ida & jag pratade ut , känndes så skönt ! <3 tack gumman för du finns ! <3 älsakr dig ,
ajja seg skoldag men ändå gick den väldigt fort :) , efter skolan åkte jag & jonna till oliwer :D , vi kollade på någon film som ingen av oss fattade hahahah , ajja det va myspys sen spelade han trummor as bra är han !!! sen åkte jonna hem & då va det bara jag & oliwer kvar , han spelade lite gitar för mig , as duktig är han !! sen pratade vi typ lite & så satt vid datan , mysig dag :D <3 taaaack jonna & oliwer ni gjorde min dag rolig ! <3 vi måste leka snart igen!! <3
pusspuss på dagen :*



Kommentarer
Postat av: Ellen

aiiiih, annelie jag älskar dej' så jävla skön är du! deft var skönt att snacka med dej, hade ju typ inte snackat på år&dar §

2009-02-23 @ 21:47:49
URL: http://ellenjoensson.blogg.se/
Postat av: oliwerrr:O

hahahaahah ^^

2009-02-23 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0