Dagen va underbar !!

Idag smsade Elin klockan 13.00 till mig att jag skulle gå upp , ååh :( va as trött hahahha , va uppe till kl 5 i går :O haha
ajja , så jag gick upp & fixade mig & lite så :) , sen gick jag till henne , är vi kom hem till henne pratade vi lite & så , sen så tog vi massa underbara kort :D hahaha , vissa bilder finns på bilddagboken ; AnnelieNygren heter jag :) om ni vill kolla !  <3 , så jävla kul va det , sen kom julia till oss & då typ sjöng vi & dansade & allt hahhaha :D så jävla kul ! <3 , Ni är så jävla underbara ! <3 Ni är en av dom underbaraste vännerna jag har ! <3 betyder så mycket , ni gör mina dagar så jäva underbara ! känns som om man lever i en dröm , ! <3  ÄLSKAR ER ! <3333





finns mer bilder på bilddagboken ; AnnelieNygren

Kommentarer
Postat av: sanna

fina bilder!

ni är jättesöta :)<3

2009-02-22 @ 13:50:58
Postat av: sanna

2009-02-22 @ 13:51:49
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: elin.

åh, finaste vare! jag älskar dig. (L)

2009-02-22 @ 14:23:05
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-22 @ 22:18:25
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Julia micuu <3

DU ÄE DEN BÄSTA OCH DEN UNDERBARASTE!

älskar dig dig dig dig <3 <3 <3

2009-03-03 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0