Dagen va underbar ! <3

HalluHallu ,



skolan i dag va fan toppen ! :D
natha du gör mina dagar i skolan ! ,
jag kunde inte vara med på idrotten för jag har skadat foten :( , men han sa att jag skulle vara med iallafall ,
för vi skulle bara dansa , haha :D , gick as bra :D , jag & Oliwer slog alla ! <3
hahahah typ fick snurra 100 ggr ;O hahaha as jobbigt , ajja det va iallfall as kul !! <3
sen hahahahha så jävla klantig är du natha ! <3 tappa sitt smink i skolan så det går sönder haha :D ,
min sko va fan rosa sen <33
fyfan , asså jag & Natha har fan skrattat hela dagen , så jävla kul ! <33 älskar dig ! <3
snart ska jag till Natha & William ,
ajja skriver kanske med sen :) puss puss ! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0