svar :)

anonym ;
röker du fortfarande? isf vet/tillåter dina föräldrar det? & vet dom att du brukar dricka ibland? hur reagerar dom `?

svar ; ja jag röker tyvär fortfarande. Mina föräldrar vet om det men dom tillåter dock inte det . Så darför så visar jag inte för dom att jag röker.  Ja dom vet att jag har drukit några gånger , sa det till dom att jag ahde gjorde det för ett år sen eller nåt , dom blev inte glada men bättre att dom fick höra det från mig än typ någon annan ;) , sen har dom hämtat mig när jag är as full , så ah .. om jag ska på fest på helgerna brukar jag ofta säga det för ju mer man ljuger för sina föräldrar deso hårade straf år man , fast jag ahr aldrig fått något straff så , men jag kanske måste va hemma vid 1 & så , men det är bara någon gång i bland , haha . sen brukar jag alltid komma hem efter fester , fast då har jag liksom börjar nyktra till & då märker dom inget ;) haha , dom blir mest besvikna när jag har druckit elelr rökt , men det är liksom inte så konstigt att jag röker & dricker för hela min familj har rökt eller röker & typ alla började festa tidigt förutom pappa ;) , haha men han va en bonne så det är ju inte så konstigt haha <3 så nu fick du svar på din fråga :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0