Rubriker borde va frivilliga !

Heej :) Natta här. Tänkte också gäst blogga lite när vi ändå höl på. EHEHEHE.
Hmm.. Som sagt sprayade vi oss idag. As fin brun färg och allt. men det är lite fläckigt. Spec. på mig.
Känns sjukt onödigt att betala 150 kr för att bli fläckig på armarna (y) hahaha . Jajajaj .


Trevligt för er att veta. Ska jag vara ärlig vet jag inte vad jag ska skriva. Jag bara kände för att skrvia lite. hahaha . saknar min bogg lite faktiskt...


TAGGA GÖTEBORG OM 16 tim och 24 min typ. Sjukt gotttt.

yadayadayada. nu ska ja mysa med Annelie som är efterbliven och Elina som låtsas vara gravid. Cpcpcpc.


Pussssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



va roligt !:):)

2009-12-12 @ 12:38:40
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0