party :D

hejhej , jag vet att jag har varit dålig på att upptatera men det har hänt för mycket just nu så jag har inte haft lust med att göra så mycket .. tänker itne säga vad som har hänt för dom som behöver veta det vet redan ! <3 , men nu är det iallfall fredag & då blir det party för tjejerna :D <33 fett kul asså , det va typ en månad & 3 vekorsen vi festade :O , omg ! haha , det måste vi förbättra :) haha <3 ,
skolan i dag va as chill , jag & natha stod i kafet hela dagen i dag & alex jag vet att du älsakr mig dampig :D , ahhaha och det är inte mycket du vet vad jag kan göra ;) hahaha <3 , vi sluttade iallfall klockan 2 , gick hem & duschade sen fixade mig lite :) , <3

inga spiciella kläder men orkade itne klä upp mig för mycket ;) , haha
men det blev lite lockit hår i dag & inte platt :) ,
vad tycker ni ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0