Natta the gästblogger (;

Hej Annelies blogg. ;D

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg.
Det blir nog så ibland att ja drar ett inlägg då och då.
Hope U enjoy it'.

Tänkte ta och berätta lite om Annelie faktiskt. haha :D

Okej , Annelie är en person som alltid är glad.
Hon vet vad hon vill ochkan få alla på bra humör.
Hon e fan partybruden @ fullast först. Hahah.
Hon lyssnar alltid och hon har fan alltid något nytt att berätta.
Precis som det är med alla tjejer i vårat "gäng" så spelar det ingen roll vad klockan är eller  liknande.
Man ställer alltid upp. Jag och 'Annelie gick i samma klass 3-4 och på samma dagis.
Vi tog fanförsta skolken tsm (; HAHAHA.
Jag är i iaf sjukt glad över att vi har börjat umgås igen och efter 6 månader med dig annelie och resten av brudarna kan jag fan inte tänka mig ett liv utan er. Jag (L) er.


Alla har perioder av olika anledningar som man inte mår så bra.
Men annelie. JAG ÄLSKAR DIG ! <3







HAHAHAHAHAHA  Finaste bilden assås<3

Kommentarer
Postat av: simona

Hej, jag har frågestund i bloggen, kika gärna in och släng en kommentar :)

2009-12-23 @ 12:48:57
URL: http://simonachahin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0