måndag :)

hej alla sötisar :), i går va jag med fia , vi kollade på film & chillade & va helt deprimerade , hahah ja & varför behöver inte ni veta ;) , hehe i dag pallade jag itne skolan , för vi skulle typ ha banndy skit och det pallade jag inte , så istället ska jag hälsa på min mamma & fika med henne , as mysigt :) <3 . du är bäst mamma & jag ahr aldrig träffat en sån stark person som du ! älskar dig ! <33

sen i kväll så vet jag itne vad som händer vi får se :) , i mon så slutar jag iallfall skolan :) , yaaaaa as najs ju:)
men nu ska jag hoppa in i duschen , hörs sen när jag kommer hem puss <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå hälsa på min mamma, bor inte du hos henne?

2009-12-21 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0