Detta fält måste fyllas i :(

Helloouu ! Elina här igen hah ska berätta lite om dagen eftersom Anneleey är så efter och upptaderar segt ?

Va i skolan runt halv 8 eftersom vi skulle ha 2 Luciaföreställningar för skolan sjukt segt menmen skönt att inte ha någon uppvisning mer har haft 5 stycken nu ! Direkt efter drog jag,annelie & ally till mig och käkade julgröt eller mannagryns gröt eller vare nu är ,gött vare iaf :D? Sen bar det av till först råslätt sen tillbaka till stan möta nathi och leta efter salongen där vi skulle spraytanna oss ! hahh ally,annelie och nathi tyckte jag liknande pink i videon stupid girl när ja stog i duschen eller vad man nu ska kalla det?, skrek sönder och såg ut som ett chokat offer hahah  :o Helt okej resultat blev det första gången så kan ju inte förvänta sig det bästa! Drog och köpte bussbiljetter till gbg  och kollade runt lite i stan på kläder efter vår tanning! Sen åkte vi hem till mig och nu har vi fixat våra naglar ätit pizza och chillat dansat och taggat imon ;) /e

0.41 HAHHA <3


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Kul med LUcia ju:D För övrigt så lottar jag ut ett Cliniqueset.. kanske en bra julklapp eller så :):)

2009-12-11 @ 23:21:01
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0