ally ska sova här i natt myyyyyyys <3

halllllllllo ! i dag har jag varit hos natta med ally & elina ,
vi hade våra damp som vanligt , haha asså fan vi dansade , hoppade , shufflade , rökte , frös , va våta haha , hade pusskrig , blindbock , knäcka ryggar osv ... sen så typ åkte natta hem till elina & sov där & ally hem till mig .. så nu har vi kollat på santy buddies haha , asså ja vad ska vi säga , den va väll gullig ahhahah satt & asg när hundarna pratade hahahah <3 fint fint :)
i mon blir det stan emd brudarna , men vi hörs i mon för nu ska ally blogga ! lägger in mer bilder & en video i mon <3 pöss

ELLLLLLINABEEEEBBY


Kommentarer
Postat av: Gabbe. // Förresten god jul !

Nice blogg. du känner inte mig , men jag tycker din blogg e nice :]

2009-12-26 @ 01:00:43
URL: http://crazypop.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Vad är det bästa som har hänt detta år för dig? :)

2009-12-26 @ 01:31:32
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0