väääääättern :D

hallå snyggingar ..
jaooo , min dag ; vaknade upp att fia ringde klockan halv 3 -.-
sen in i duschen sen fixa mig , ner till fia träffade några killar köpte 2 bag in the box , (6 lite)
sne hem till natta kom elina antonia ally jossan natta natta natta rebecka issa & en tjej till som jag inte kommer ihåg namnet , :S haha ajdå , ajja , sen drack vi lite stack till vättern träffade massa folk igen :D , & sen kom agnes yeeee :D haha ne fan jag & jossan tappade bort fia & dom så ah vi stod där & dansade & sjöng , typ skämde ut oss men av fan :D , kul , juste glömde fan att vi pratde också i radio live i går :D stolt haha , ne fan det va ku men han av fan mer narvös än vad vi va :D ne fan , ajja efter vi hade aah skämt ut oss haha . så typ va vi med massa blev bråk & skit orka!
sen kom min kära mamma & pappa & hämtade oss & köpt max mat :D mums !! så nu har vi ätit & lite så gott :D men nu ska jag sova mina älsklingar ! <33 , hörs i mån:) , efter jag ahr jobbat (L)
pusspuss :**


Kommentarer
Postat av: ammanda

Sv. Jasså, vad kul =D

har int gjort mycke, vakna för inte så länge sen :]

2009-08-15 @ 16:05:39
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/
Postat av: hanna

seriöst, varför skriver du som en tolvåring? lär dig stava!

2009-08-16 @ 12:53:29
Postat av: annlie till hanna

sv ; för jag vill se ut som än , :$

varför läser du om det stör dig ?

puss gumman ! <33

2009-08-16 @ 15:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0