svar:



1. hur mycket kostade dina naglar ?

dom kostade 300 kr , men jag köpte också ett naglak som gör så att det

ser ut som dom är lite nyare också , det kostade 50 kr :)


2. hur fixade du ditt löshår så bra ?

jag anväder det aldrig nu mer , men innan så satte jag upp halva av mitt hår

gjorde en liten fläta av mit underhår & sen satte jag upp det med klämmor så att

det blev som en bulle , sen sätter du ditt löshår över flätan & sedan släpper du ner ditt andra hår & platta det så att det ser bra ut :)


3. anväder du några prudukter till ansiktet isåfall vad ?

ja jag använder prudukter :) ,

1 . Tvättgel , den avlägsnar effekter orenheter & make-up . huden blir väl reggjord & uppfräschad.
appliceras på fuktigt snstkte med lätta cirkelrörelse . akta ögonen !!
2 . Rengörningsmjölj , lägg lite på en bomullstus & sen masera in ansiktet försiktigt med det!
den ta bort gamal hud & gamalt smink , den är väldigt lik tvättgeln , sedan tväta bort allt med
3 . Scrub . ta lite på fingrana & gnugga/ masera det i ansiktet så porer öppnas ! sen efter det brukar jag ha ansiktsvatten & gör att finnar går bort !
4 . Mild rengörnilngsmjölt , om du ha ren torr eller känslig hy så är den väligt bra ! , väldigt mild mot ditt ansikte
morgon & kväll ska man ta sånt , man behöve rinte ta mycket & den håller länge , fuktar upp ditt ansikte !


rekomenderar alla :)


4. tycker du på något sätt om mig?

du & jag passar mer som vänner !

jag gillar dig som min vän ! <3


5 . varför röker du ?

oj , ööh ja , fick två sånna här fråger :S

okej , det va så här jag började röka för typ kanske ett år sen om inte mer ,

& jag tyckte jag va så cool när jag gjorde det , men sen rökte jag inte mer efter det

sen va det en jobbig period i mitt liv , & då började jag röka igen



6. har du varit kär någon gång ? & i vem ?

oj , detta va nog den svåraste frågan av alla ! ,

ja jag har varit kär ! , & jag är fortfarande kär i han :( det är jobbitg att va kär när den inte vill ha en !

namnet vill jag tyvär inte säga här ! en hemlig person ,


7. kommer vi träffas nån gång annelie?:)

jag vet inte , det bero ju inte på :)


8. hur gammal är du ?

jag 15 , 94;a 20 mars  fyller jag år :) <3


9. favorit plagg?

jag vet inte riktigt :) har olika , kan lägga in lite olika klädesplagg i mon :)
ser du lite då :)


10. har du haft sex :)?

nej det har jag inte :) är oskuld !


11. hur mår du? haha va dryg jag är. :D <3

haha emelie :D , jo det funkar väll ! ,


12. Du umgås med Sofia , josefine , elina , ally , natalie , antonia nu de senaste veckorna har jag märkt och hört.
Kan du inte skriva lite vad du tycker om dom ?

hahha oj vilken fråga :D men visst ! ,

ni som kanske inte känner oss kanske missuppfattar oss fel !

men ajg bry mig itne men när ni lär känna domma tjejerna så är allt underbar :)

dom är änglar ! dom senaste dagarna ajg ahr varit med dom har varit en av dom bästa dagarna i mitt liv :) , men det är så , asså dom är helt underbara men som sakt man har ju sina dagar , det har ju alla :) , att man kanske bråkar men det har inte hänt ofta !!!

unadrara tjejer ! <3 & jag älskar dom sjukt mycket ! <333


om det är något ni mer vill fråga är det bara att fråga kommer att svara senare i ett nytt inlägg :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0