oj nej glämde ! :O

ååååh nej glömde att skriva vad som har hänt i dag :D , hihi

jo i dag så åkte jag till yonna efter skolan , så väntade vi på becca som skulle komma. Sen täffade vi lollo tro jag hon hette  i stan när vi va där :) . Tog bussen till någon för att träffa yonnas kompsi som skulle köpa cigg :P , sen så åkte vi till starn igen ät på mc haha :D , mycket gott <3 sen så typ gjorde vi typ inget mer . Sen när jag komhem gick jag ut & tröffade ida en stund . AHAHA, han i telefonen va fan finast :D

- hej kan jag få ditt nummer så kan jag ringa det i stället ?
- jo visst . 070511466 mitt nummer :D , (dissarlinjen)
- naw tack så mycket !
- ne men det är lungt

hahahah undra vad som händer när han få reda på att han ha ringt dissarlinjen :D
AHAH, <3

eller jaktstugan ida :O , heeeeeeeeelvet hhaha <3 , omg fan va äckligt ajja det är bara ida somvet så ah :D men men det va en väldigt kul dag :)
men ha det bra pusspuss :**
ska nog sova nu (L)

                                                   älskar er mina så änglar ..






vissa har inte släppt nappen än <3 haha


Kommentarer
Postat av: idakungen !

vi är bäst på att dissa, höhö

och jaktstugan var fan läskig asså :O !

jag älskar dej annelie! (L)

2009-09-01 @ 16:50:16
URL: http://idajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0