hos emelie :*

hejehj , skolan i dag då va helt okej :) ,
gjorde inte så mycket & vi slutade klockan halv1 så det va lungt
sen åkte jag emelie fia ally emma emma becka sandra denice
till stan & fikade litre :) , mums & efter det följde jag & fia med emelie till tandläkaren haha
men det va kul sne gick vi till stan igen för att äta på mc :)
vi tänkte så här innan vi gick in , ba hoppas inte vi täffar någon ,
så sitter b**** där inne :O , & jag fick paniket dirr HAHAHA ,
sen efte mc åkte jag & emeli hem till henne för att hon ska hämta kläder & smink & allt skit :P
& sen ska vi åka hem till mig för hon ska sova hos mig i kväll :) <33 mysmys <3

fan emelie cp utanför gc HAHAHHA <3 finaste '
i väntan på bussen :D

Kommentarer
Postat av: Yonna

Hoppas du blev nöjd med bloggen (K)

2009-08-20 @ 16:05:25
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: emelie bergström

men! jag var snyggast utanför gc :O ?

2009-08-21 @ 16:19:20
URL: http://emelibergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0