fjortisar !

vad är en fjortis ?

enligt mig är en fjortis som sminkar sig jävligt mycket & vill ha mycket uppmarksamhet osv

som jag & jossan snackade om , alla som är blonda & dricker & röker är fjortisar :O
asså så är de tinte ! , hur många är det som är bruneter & bli kallade fjortias ?
det är fan inte många !!!! , när jossan färgade sitt hår från blond till brunett , nu är det ingen som kallar henne fjortis .
asså gör hårfärgen någon skilnad ? ,
min syster som är 22 snart , hon är blond & röker & hon dricker ,
är hon fjortis ? nej , helvete heller att hon är , asså det är så jävla sjukt :O

jag anser inte mig själv som fjortis , men vissa kan ju tolka mig som en efter som jag röker & dricker :S ,
blir så jävla trött på denna värd !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0