feeeeeeeeezt :D

hallå mina snyggingar :D ,
just nu sitter jag hos ida har pracis kollat på twilight , älskar filmen bara ! (L)
i går va det fest hos natta igen :) , inte likta kul som i onsdags :P
men det va ändå kul , innan alla kom va vi tjejer as fulla hahha igen då ,
sen kom det massa folk & antolia va så full så hon spydde , :( men jag hjälpte henne <33
asså det va massa som kom sen sa en av hennes grannar att hon hade ringt polisen & klockan va kanske 11 :O
så typ alla sprang ut , :P hahaha , vi gömde all sprit & satta på en film hahahahha så jävla lamt :D ,
vissa "sov" & vissa kollade på tv :D haha , men det kom aldrig någon polis hahah , men ah sen åkte jag jossan ally timmy & victor hem vi liftade & det va en som stannade as snällt , för bussarna hade slutat gå-.- , men ah sen körde han oss till ekhagen centrum , jossan gick hem & ally med följde victor & timmy till bussen vid kfum ! :)
erkänn snällt , haha , det va 50 minuter kvar tills bussen skulle gå -.- , hahah men jag väntade , as mysigt :D
sen gick jag hem satt vi datan & somnade så jävla gott efter det , & nu ska jag & ida ut & röka sen ska vi kolla på en till film A walk to remember , så jävla bra är den ! lipar hele tiden till den ,
men ha det så bra till sålänge ! pusspuss :* / annelie













jag är asfull/ jakob



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0