det är inte lätt när det är svårt .

grrr ,
fia sov hos mig i natt , asså dagens asg i går,
hahaha
fia - Kaste 2 chocklad bitar ,
jag - okej "kastar"
*smak*
fia - fick den i pannan
jag asg kunde fan inte andas AHAH, assåd et va fan finast , !

sen i dag åkte jag jossan & fia till stan en stund kolalde lite sen träffade vi tjejerna :) ,
va på stan & så :)
på kvällen va det as mycket folk vi träffade as mysigt :)

snart skola då -.-

pappa har köpt en eri AHHAHAHAHHA,
ne en moppe sak typ AHAH , as ful :D
ne men ah fattar bara inte vad han ska ha den till när han har bil :S , & det är snart vinte kul & åka då liksom haha ,
ajja vi får väll se hur långe han har den innan han säljer den :P <3

ajja nu ska jag ut & träffa ville & pontus puss :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0