16;35

hemma fårn skolan nu ska snart åka till stan & träffa yonna :) ,
har jävla läxor med -.-
• So
• Engelska glosor
• Kemi
• Svenska



allt är åt helvete just nu ! , allt går bara fel , asså vill inte att det ska va så här ! du är sur på mig fortfarande gissar jag på ! , & vad ska jag göra för att du inte ska va sur ?asså jag vet inte det , asså jag & hon är vänner nu & jag sa det vad mer vill du att jag ska göra för att det ska bli bra ? , asså jag försöker varkligen men du varkar ju inte ta i mot min ursäkt & sen va det ju inte du & jag som bråkade , varför la du dig i ? , för hon är din vän va inte jag din vän ?



snälla kan allt bara bli som vanligt igen ? (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0