Ida min älskling ' <3 du betyder sjukt mycket för mig ! <33

idag vaknade jag ju men natha som jag skrev innan ;D <3
så det behöver jag inte skriva om :D iiih
ajja i dag så hade vi moppe sak :D
AHAHAH fast vi fick köra på en data :S <3 ahaha
gick ju sådär :D AHAHHAHAH ,
jag & natha fan sämst på att köra :D HAHA <33
sen typ efter skolan så va jag med idababy ' <3
först gick vi hem till mig ät massa mat :D haha <3 , "tjockis"
sen åkte vi till stan :) tog massa kort :D hahaha mysmys :D
skämde ut oss totalt :D men vi lyckas föfan :D<33 ,
hahahha , :D sen typ gick vi i stan lite kollade lite på saket träffade antonia & hennes pojkvän & fia & ally :D
va med dom lite träffade alicia med & hennes kompisa ,
& så träffade vi becka & alla hennes kompisar hahaha :D
& issa träffade vi med :) & amanda
& bella & alex & vickan ,
träffade fan as många :D <3
sen typ dampade jag ida & ally inne på h&m HAHAHAH , "Poliser tar oss"
asså ni är sär :D men älsakr er ändå ! <3
sen typ åkte ally & ida hem :)
& då gick jag fia & antonia & hennes pojkvän hem , vi gick :D visst är vi duktiga :D <3 ,
jag & fia stanade kvar på gc träffade margime & aynor & dom vi 3 spelad cs :D haha <3
sen gick jag & fia in till ett hus & så typ pratade vi massa :D hahahaha
jag sa en sak om hon inte visste om omg vad damp vi fick jag typ dog av skratt :D HAHAHHAHAA
AHHAHAHHA sen gick vi hem:D VI GICK :O  :D hahhaha duktiga :)
vi gick typ & pratade om allt så jävla nice är det :) <333 ,
taaaaaaack alla som finns för mig ! <33 seriöst jag behöver er ! <33
sen nu siitter jag vid datan & döööör av hunger om ni ville veta :D
ajja ha det så bra pusspuss baby :**


alla bilder som vi tog kommer in sen ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0