Tisdag :) "vad tycker ni ?"

hallåhallå :)
slapp skoldag :)
ingen so , vi satt & pratade för ingmar orkade inte ha lektion
efter som allt som har hänt med sophie lohede ! "/ <3
jag & natha va värsta flumm i dag :D AHHAHA <33
jag & natha ha börjar på sas lektioner HAHAHHA <3
för vi inte jobbar så mycket matte på mattelektionerna !
så på tisdagar på sv/en ska vi ha matte istället :D HAHAHA
flummflumm va det där :D HAHA <33 ,,
sen va det inte så mycket kvar av dagen :)
hahaha orka inte skrive :D:D:D:D:D ,
händer inget mer typi dag heller :(
är sjuk :'( Julia micu har smittat med den bögen :D haha :DD
ajja pusspuss :**



Vad Tycker ni??? <3
ska jag färga håret blondare & köpa löshår ?
eller vilken färg ? :) <33
jag ska iallfall köpa löshår :) <3
säg vad ni tycker ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0