Påsken :) bästa ! <3

Dagen började men att jag vaknade klockan 12 ,
sen satt jag vid datan & lite så :)
duschade , sen sminkade jag mig lite :) sen kom Lisa till mig :)
va vi lite här fixade oss & så :)
sen så åkte vi bussen till julia :)
träffade julia & elin , haha
så gick vi till en som hade en fest :) det va rätt många där :)
haha as kul va det :D , tänk en fest utan musik :O ahhahahaha ,
men det funkade ändå :D , vi sjöng & massa :D
Elin satt vid björn hela tiden :( §§ haha
ne men ni är söta tillsammans ! :D:D <3 ,

jag orka inte skriva allt :D men det va mysigt & kul :)
typ sjöng , drack , pratade , allt :D HAHA <33
ajja det va iallfall sjukt kul ! taaaaaaaack alla som va med ! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0