Måndag 20 :P

hejhej :D
skolan va chill typ :P
hände inte så mycket , klockan 13;10
skulle vi till skolsköterskan för typ kolla vård
för dom som ska praoa på kafé & sånt ,
& dom sa att jag inte fick ha några naglar :O:O
jag tänker inte klippa bort dom men lite kan jag ju ta bort men inte allt !
aldrig !!! dream on , säger jag bara !!!!
ajja nu ska jag plugga på jävla so sak ! "(
ring eller sms  ! <33
pusspuss :**

Malins löshår ! :)
ska köpa mitt i mån :D:D:D ,
fatta va nice vill ha långt hår nu :)

Kommentarer
Postat av: nathalie din bästis !

du är finast min ängel och jag älskar dig mest <3

2009-04-20 @ 20:08:39
Postat av: anastasia '

fan va söt :)

fin blogg med!

2009-05-28 @ 16:34:20
URL: http://aanastasiazacharoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0