Lördag , helt jävla underbar dag !!!

hejhej :)
idag vaknade jag med ida för hon sov hos mig :)
se klockan 1 så åkte hon hem ,
för jag skulla ha dansuppvisning klockan 3
så fixade jag mig lite & så sen kom julia till mig :)
efter vi hade fixat oss lite så åkte vi ner till stan ,
träffade julia , elin också :)
sen va det vår tur att dansa hahahha :D
alla vi 4 failade i slutet :D HAHAH <33 lite kul va det :D
sen så på kvällen så åkte jag julia julia elin jacqueline till stan för vi skulle äte på resturang ..
så jävla kul va det :D:D <33 hahah typ alla bilder & skit :D så jälv underbara är ni !! <3
sen gick vi lite på stan & flummade sönder :D hahahahhaha
vi typ grät av skratt :D <3
HAHAHAH kommer aldrig glömma denna kväll !!!!
ingen kan slå oss tillsammans !! <33
älskar er skulr jävla mycket !! <33

HAHA jag orkar int skriva alla saker vi skrattade åt för det va fan allt :D
jag & julia stod & dansade till snälla snällasnällasnälla ,
HAHAHHAHAH sen när killen kom omg HAHAHHAHAHAH :D
julia ba ; för jag behöver dig ,
& han ba ; ööh okejj ,
asså ingen kommer förstå hur jävla kul det va :D
sen sov jag & elin hos jacqueline , älskar hennes sääääääng :O
så jävla skön & stor :D hahaha
sen mitt i natten vaknade jag & asg för när jag kollade så typ låg elin helt jävla sär & dräglade HAHAHAHHAHAHA
ni skullese set ansiktet :D hahahah
så jag va tvungen att ta ett kort men jag somnade :'( <3
sen typ åkte elin till sin konfa , så jag & jacqueline sov kvar :D
sen så klockan halv 4 åkte jag hem sen klockan 5 så åkte jag ner till stan & träffade elin & frida & några till för vi skulle på bio :)
"marley & jag"
heter den vi gick på :)
den av sådär , ibland va den kul , men det va mest kärleksfim tyckte jag :P
sen efter filmen åkte vi hem :)
men Taaaaaack alla för denna undrbara helgen !!!!
ÄLSKAR ER SJUKT JÄVLA MYCKET !!! <33

"ett skratt förlänger livet !! " <33333

det kommer nog in mer bilder sne ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0