lite allt möjligt :D

Nu har jag inte skrivit pålänge :/
har varit så upptagen :( <33 ,
ska berätta lite kort :D <3 ,
Fredag ; va jag emd natha , miggis , aynos , & massa mer typ :D ,
asså vi va typ i skolan hela tiden , sen blev det lite bråkt men några , sen gick vi hem til
emma lite & så , sen gick vi ut & gjorde massa bus :D hahhahahah cp kul va det :D <3
jag & aynos hade fan roligast sen , satt men en sak i 30 timmar känndes det som HAHAHHA :D <33
ajja orka inte säger mer typ :D
Lördag ; först va jag med jacqueline & frida , vi skulle på en grillfest :)
så gick vi till elin , där va julia också :) asså omg det va fan det jobbigaste på länge !!
jag gick där med mina klackskor & klagade hahaha , sen va det bajs överallt typ :O hahha , typ skrev & massa ,
asså det va as äckligt ! sen när vi kom ditt , så va det massa folk där :) & vi skämde ut oss först för vi typ kännde ingen där :O så vi stor där helt själva så jag gick fram till några killar & började prata med dom :D hahahah <3
sen typ kännde vi alla :D hahahha  , roligaste kvällen på länge :) <333 ,
Söndag ; klockan 7 så va jag med adam & fia :) , typ gjorde 100 bollar av något hahaha :D , sen åkte vi moppe & lite så ;D
Måndag ; då va jag på gc men natha & alla dom :) kulkul orka inte skriva massa för det va rätt lamt :D
Tisadag ; då va med elin , björn , timmy , pontus & så va jacqueline med en stund :) sen åkte hon hem :(
vi gjorde inte så mycket va hos några & kollade på tv & så ;D , asså orka inte skrive allt vi gjorde hahaha :D <3
sen sov elin hos mig :)
Onsdag ; vaknade med elin vi mig :D hahahah telfonen ringde fan hur jävla många gånger som helst as störigt !
sen gick vi upp gjorde  frukost , sen när vi skulle fixa glass så blev det krig hahaha :D , vi typ slog varandra hahhahaha :D hade fan ont i magen av skratt :D så jävla roligt :D sen så åkte hon hem för att hon skulle ta kort på en unge :D <3 , sen åkte hon hem til migigen sen åkte vi till hva & träffade jimmy & björn sen kompontus en stund sen me :)
vi gungade hahha :D & lite så pratade me hahahahah :D <33
sen åkte elin hem & jag ve en stund med dom , sen kom mamma & hämtade mig :)

bildet från Lördags när vi fixade oss :D <33 jag , frida , jacqueline ;

jag & jacqueline

jag & jacqueline

jag & jacqueline

jag

jag & jacqueline

jag & jacqueline

frida jag jacqueline

jag

Frida jag jacqueline

frida jag jacqueline

Kommentarer
Postat av: ottilia

snygga brudar! o: <3



premunera på varandra? :D

2009-04-14 @ 17:21:08
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0