Köpt löshår nu :D <3

hejhej ! :)
idag först skolan försov mig första lektionen  ! haha :D
duktig annelie :D ,
sen efter skolan åkte jag till juneporten träffade elisa där för vi skulle köpa löshår :D
sen kollade vi typ på olika hår :D ,
sen hittade jag ! :)
håret kostade 590 kr :) på afro shop
sen klipps kostar 150 kr för 10 st :)
men det va på ett annat ställe jag köpte det på :)
inne vid juneporten va det :) för det är billigare & bättre !! <3
sen åkte vi hem till mig & sydde :D
i 3 timmar :O om inte mer :(
fyfan :D hahah
sögröv ! men sen va det klart :)
& det blev bra :) <33
sen efter det så gick jag tll elin & kollade hur hon hade det ! <33
hon har typ varit sjuk nu as länge :'(
SAKNAR HENNE !! <33 
så vi sat & åt soppa :D haha as mysigt !! <33
satt vi & pratade & så :)
tack att jag fick komma elin har saknat dig sjukt mycket !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0